Produse Meniu

Livrarea,Plata și Returnarea Produselor

LIVRAREA SI RETURNAREA PRODUSELOR

Odata cu primirea comenzii avem datoria sa va livram produselor intre 1 si 4 zile( de luni pana vineri). Procesarea comenzii se face zilnic între 10.30 -16.30.Livrarea se face in  toata tara prin intermediul firmei Cargus sau prin Posta romana
Un delegat al firmei o sa va informeze telefonic sau pe mail care in ce stare se afla pachetul dumneavoastra(daca avem toate produsele sau daca nu cand vi le putem oferi si de data in care firma DPD preia pachetul).


Valoarea minima a comenzii este de 100 RON.

Prin DPD la comenzi peste 300 RON, transportul este Gratuit. 

 


Clientul care dreptul sa returneze produsele in termen de 14 zile de la data primirii comenzii atat timp cat produsele se returneaza in ambalajul original,cu certificat de garantie(daca este cazul) si fara a fi deteriorate,desfacute sau folosite.Taxa de trimitere a coletului este suportata de client.Clientul este obligat sa vorbeasca in prealabil cu unul din angajatii firmei S.C Mystic Nails S.R.L și sa trimită o notificare scrisă privind returul pe adresa de email [email protected]

Clientul este obligat să returneze și cadourile primite, dacă produsele returnate beneficiază de  cadou.

S.C Mystic Nails S.R.L se obligă să returneze banii clinetului în termen de 30 zile de la primirea returului.

Conform Ord 34/2014

1."Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.

2.Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor" .-se aplică dacă produsul conține forme de uzură sau de folosință


PLATA PRODUSELOR
Plata se poate face in 2 moduri:
- prin transfer bancar  pentru persoanele jurudice
- prin plata ramburs la primirea coletului prin curier.Plata se face integral si in numerar in momentul primirii coletului cu produsele comandate.

Service echipamente electrice

Pentru echipamentele electrice achizitionate de la S.C Mystic Nails S.R.L care se află în perioada de garanție,reparatiile se efectueaza în Deva,Str. Aleea Neptun,Bl. 37,Sc 2,Jud.Hunedoara. Orice defecțiune va fi constată  la adresa mai sus menționată. Clientul are obligația de a trimite produsul defect la adresa de mai sus, cu următoarele condiții:

- costul transportului va fi plătit de către beneficiarul produsului, atât la tur cât și la  retur

- echipamentul electronic va fi trimis prin intermediul firmei Cargus 

S.C Mystic Nails S.R.L are obligația de a soluționa problemele apărute în urma defecțiunii în termen de 14 zile. 

Produsul se returnează  de către client în ambalajul original, însoțit de certificat de garanție și bon/factură.Produsele care nu se pot repara vor fi înlocuite cu produse noi în interiorul termenului de garanţie care va fi prelungit cu durata neutilizării produselor constatate defecte. În caz că produsul care nu se poate repara lipseşte din stoc se va restitui către client contravaloarea acestuia, sau în baza unei înţelegeri prealabile, va fi înlocuit cu un produs asemănător, urmând ca eventualele diferenţe de preț să fie reglate prin plăţi între client şi S.C Mystic Nails S.R.L

Orice conflict se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu, iar soluţionarea conflictelor este de competenta instantelor romanesti.


ATENTIE
Produsele se platesc in modalitatea de plata aleasa de dumneavoastra.
Toate preturile produselor afisate pe site contin TVA.

 

Categorie
Urmăreste-ne pe Facebook!
Newsletter

 

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutățile, reducerile și toate știrile ce țin de unghii tehnice!